Programma's | Pricing

Kies het pakket dat bij je past.

Champions league ontwikkelprogramma’s,
bereikbaar voor iedereen.

Meer voor minder.

UGURU kost nog geen 10%* van wat je betaalt voor een programma met een externe coach, maar heeft minstens zoveel impact.

Hierdoor maakt UGURU impactvolle ontwikkeling bereikbaar voor iedereen.

Voor organisaties betekent dit dat je met hetzelfde budget tien keer zoveel mensen kan laten groeien. En dus niet alleen de happy few..

Met de keuze voor één van onze pakketten - Core, Plus of Care - bepaal jij hoeveel support het beste bij jouw organisatie past. Core wordt het meest gekozen door professionals, individuele teams en kleine organisaties, Plus door middelgrote en grote organisaties en Care door grote organisaties, die geheel ontzorgd willen worden.

*Om te berekenen wat alternatieven kosten, hebben we een ‘mandje’ gemaakt van vergelijkbare persoonlijke ontwikkelprogramma’s. We hebben gekeken naar persoonlijke ontwikkelprogramma’s bij diverse aanbieders (nationaal en internationaal). Gemiddeld kost een persoonlijk leiderschapstraject met een vergelijkbaar aantal contacturen meer dan €8000.


Ontdek onze pakketten

Hieronder kun je zien wat er allemaal te kiezen valt bij UGURU. Kies het pakket dat het beste bij jouw vraag en situatie past. Kom je er niet uit? Neem contact met ons op. We denken graag met je mee.

Onderdeel

Core

Plus

Meest gekozen

Care

Programma: Journeys & set-up

Journey van 5 maanden

Gedurende het programma krijg je toegang tot het platform. Daar staat alle content die je nodig hebt voor je journey: audio- en video tutorials, artikelen, u-scans, opdrachten, en een duidelijk programma  voor de sessies.

 

Bij UGURU geloven we niet in labels. Maar wel in spiegels! In elk hoofdstuk vul je een u-scan in en vraag je twee anderen de scan voor jou in te vullen. Zo krijg je in vijf chapters een 360 graden beeld van jezelf.

 

We nemen je stap voor stap mee door het programma. Elke keer dat er een opdracht voor je klaar staat of een nieuw onderdeel begint, ontvang je van ons een ‘nudge’.

Digitaal startpakket + planningsschema

Voordat de reis gaat beginnen krijg je van ons alle informatie die je nodig hebt: een heldere uitleg hoe UGURU werkt en tips voor een vliegende start. Daarnaast helpen we je op weg met een gedetailleerd planningsschema voor alle onderdelen. Zo weet je zeker dat je niks mist.

Ondersteuning: Support voor maximale impact

In- en outtakegesprek

In het intakegesprek bepalen we samen hoe we UGURU maximaal laten aansluiten bij de behoeften van jouw organisatie. We bepalen het aantal homegroups, de ideale samenstelling en we stellen het platform naar jouw behoeften in.

 

In het outtakegesprek evalueren we samen om een eventueel volgend cohort nog beter in staat te stellen om zich persoonlijk en professioneel te ontwikkelen, passend bij de uitdagingen van jouw organisatie. Daarvoor maken we, indien van toepassing, ook gebruik van UGURU Analytics.

Technical support

De UGURU helpdesk is voor jou en voor deelnemers beschikbaar voor technische vragen over het platform.

Digitale planningstool

Door onze handige digitale planningstool zet je in een handomdraai de data van alle sessies automatisch in je agenda. Zo blijft iedereen in de flow.

Kick-off (plenair)

Bij de start van UGURU, trappen we de journey fysiek of online gezamenlijk af. Wij verzorgen een live en interactieve sessie van 1 uur waarin deelnemers meteen in actie komen en homegroups gelijk van start gaan.

Close-out (plenair)

Een live plenaire close-out van 1 uur. Samen met alle homegroups komen de deelnemers nog een keer – fysiek of online – samen. We kijken terug, brengen inzichten samen, delen succesverhalen en missers en kijken samen vooruit.

Integratie met je eigen LMS

We faciliteren integratie van het platform met het Learning Management Systeem van jouw organisatie. UGURU communiceert via de meest gebruikte standaarden: LTI, SCORM of een koppeling via Single Sign-On (SSO).

Homegroup guide

Een guide is een medewerker van UGURU die de hele journey beschikbaar is voor de homegroups. De guide volgt de homegroups actief en is altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden en tips te geven.

Data: UGURU Analytics

User insights / Inzicht in deelnemers

Doordat deelnemers de u-scans invullen, kunnen wij inzicht geven in geanonimiseerde scanresultaten. Hiermee krijg je antwoorden op vragen als: hoe ervaren deelnemers onze organisatie? Welke leerdoelen worden het vaakst genoemd? Welke gedragspatronen zien we terug in onze organisatie?

User data / Voortgang van deelnemers

Door de hele journey heen houden we in de gaten of alle homegroups nog op schema lopen. Waar zien we groepen vertragen? Wat hebben ze nodig? Na elk hoofdstuk ontvang jij hierover een update.

Programma impact monitor

Halverwege en aan het eind van het programma halen we het net op: wat is de impact van UGURU op je deelnemers? Hoe gaat het met het leerproces en de gestelde leerdoelen? Hoe ervaren deelnemers hun homegroup?

Extra's

UGURU notebook

Soms is schrijven gewoon de beste manier om je gedachten te ordenen of zelfs om je te ontwikkelen. Dat kan natuurlijk het beste in een origineel mooi UGURU notebook.

Ongeacht het pakket dat je kiest, ontvangen alle deelnemers een vouchercode om een notebook te bestellen.

UGURU gift

Kies een free gift uit de UGURU shop naar keuze. Misschien wil je meer inhoud en lees je graag, dan is het Egotrip boek van onze eigen Nanja een aanrader. Een lekkere comfy hoodie of een praktische Tote bag kan natuurlijk ook een fijn aandenken zijn aan jouw UGURU journey.

Kies je voor Plus of Care, dan ontvangen alle deelnemers een vouchercode om een gift te bestellen. 

10% korting op een coach van the Changery (fysieke of digitale begeleiding)

Indien een deelnemer vastloopt in het leerproces, of een homegroup extra ondersteuning nodig heeft, dan biedt UGURU 10% korting op persoonlijke begeleiding van de topcoaches van the Changery: ons zusterbureau. 

Heb je hulp nodig bij het kiezen wat het beste bij jouw organisatie past?

Maak dan een afspraak op een moment dat het jou het beste uitkomt. Je kunt ons bellen of mailen. Maar je kunt ook even langskomen op ons kantoor.

Winkelwagen

CART EMPTY

Nothing to see here. Try adding some products to your cart to check-out your order.